Oj då

Jag har nyligen skrivit många texter på poeter som handlar om abstinens och dragit liknelser med till drog- och alkoholproblem... Kom på först nu, att det kan misstolkas, när en gammal vän mailade till mig

"Hej Cicci!
Låter på dina dikter som om din beroendeavgiftning är rent för jävligt jobbig. Jag ville bara skriva och säga att jag tänker på dig, och känner med dig. Hoppas och tror att det släpper så småningom. Bra att du kan skriva av dig alla dessa jobbiga faser. Jag önskar dig lycka i livet."


Så jag tänkte bara rätta till mig själv och berätta att jag inte är knarkare. Jag är motståndare mot droger och är rent överjävlig mot folk som röker t.ex. Sen har jag snusat någon gång men det är en helt annan historia
.
Alltså: Cicci är varken nykter alkoholist eller f.d. pundare - ...bara så ingen känner sig lurad

Låt

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH! Tror du folk går på den lätte?!
När ska vi ha nästa crystalmeth maratonparty? ;-)

2007-11-22 @ 10:10:17
Postat av: Daemon

Vad hände med mitt nick? Censurerade du det???

2007-11-22 @ 10:11:17
Postat av: sallad

nej Daemon, du skrev väl inte in det :P
Jamen det bestämmer du hjärtat, alla vet att du är gruppenskärna och var ska vi vara om containern på din bakgård är uppbokad?:O

2007-11-22 @ 14:54:17
Postat av: smultris

du har ju sniffat smultron o flera år nu, vi vet nog alla att du har svår abstinens nu när du inte sniffar mig så ofta längre.. ja, och i söndags sniffade du ju även på Daemon, speciellt då när vi hade trekant efter glöggen och whiskeyn tatt slut...

fy fan, vi var ju sjukt höga och läskigt fulla, men jävligt sexiga...

Postat av: Sallad

Jag kan säga att talet 12årig whiskey + pizza = AA är ett allmänt känt skrattbegrepp i mina kretsar redan. Hahaha så jävla skön I löv majj pärentsss

2007-11-23 @ 01:52:04
Postat av: Isak

på sätt och vis så är du ju en pundare;D.

2007-11-23 @ 09:06:12
Postat av: Daemon

Men, jag hade visst skrivit i mitt namn!
Jag loooovar och svääär.
Förbannade knarkarpack!
Jag har en gammal husvagn vid utsidan av stan också som vi säkert kan tända på i. Det löser sig :-)

Knarka lugnt!

2007-11-23 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback