STOR NYHET!


Jag har redan berättat det men det verkar som om att folk inte fattar vilken grej det är eftersom att ingen ens kommenterat det så... jag tar det såhär istället:

*Det fanns en extra bilaga bara om mässan för några dar sedan (stockholm city)
*Det har varit ett enormt mediapådrag, särskilt eftersom att Astrid Lindgren firar 100årsdag idag och de ställer ut bilder på henne.
*Det är Stockholms största fotomässa
*Världskända fotografer och företag ställer upp med olika bilder


... låter det intressantare nu?
Jag tycker det är jätteballt att JAG STÄLLER UT BILDER DÄR!! Skärpning!!
Eller ok, alla kan ju inte vara fotointresserade men för er som är det:
Ni är ett klick ifrån all vettig info;)


Meeeen jag ställer faktiskt bara ut 3 bilder så det kanske inte är så mycket att gala om egentligen.

Kommentarer
Postat av: Sländan

Fan vad kul gumman! Skulle gärna ha kommit och kollat, men fem timmars buss-skump känns inte helt lockande...

2007-11-16 @ 19:07:37
Postat av: smultris

din lilla lilla rackare, jag visste faktiskt inte förns inatt vilken stor grej detta var, Christian gav mig tidningen och då började allt falla på plats, sen har du knappt berättat nåt om detta bara ett sms för nån dag sen om att du skulle ställa ut.

jag vet inte alls vad detta innebär men som sagt, jag börjar fatta nu och är sjukt impad och jävligt stolt över dig...

så har du med en bild på mig också, hur ballt är inte det :D

Pssst: "sepia" är min favorit genom tiderna, ett skönt vemod fyller mig av den bilden.

Puss.

Postat av: smultris

jag kan inte hitta min mobil, så du får ringa mig hem.

har du kvar det numret?

2007-11-17 @ 10:57:50
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Johanna

fasiken va häftigt bosse!!
du är asduktig på att fota ska du veta! men det visste du väl redan din lilla skit ;)
pusspuss

2007-11-17 @ 15:30:49
URL: http://j1ochj2.blogg.se
Postat av: Emma

jag var och kollade idag, och jag hittade dina 3, grymma! härligt jobbat :)

2007-11-17 @ 18:59:44
URL: http://lyckligtslut.blogg.se
Postat av: Cicci

Sländan, du är förlåten och du gör 20 sit-ups på stället! Hepp hepp hepp!!

Smultris,.... SEG! :P

Fridolf, jag vill träffa dig ditt as

Emma, ärligt? Fan vad glad jag blir!:D *bockar, bockar, bockar mera*

Känner någon sig bortglömd nu?

2007-11-18 @ 01:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback