TV3 & TV4 om två veckor - tack


-*nyvaken och raspig* Erhum, a det är Cicci
- Hej, jag ringer ang. en filmning. Är det möjligtvis så att du varit på casting hos Emelie?
- ... va?
*tänker: Emelie.. Emelie damp studio? Provfilmning inför någon realityshow, just fan*
- ... spela roll. Vi håller på och spelar in en reklamfilm och vi är korta om folk. Har du möjlighet att komma hit?
- ...vaddå? När då?
- Nu!
- Vart?
- Midsommarkransen
- eh jo...
- Du får 500 för besväret
- Ok, jag ska bara klä på mig..




Nå... tänk er en väldigt inbakat typ av knut, mycket läppstift, glitterpumps och en vit mini-miniklänning.... på mig! Outfiten fullbordades med en stundentmössa. Alla hade en, men det var bara jag och en till som hade en grå, så ni kanske lyckas se mig i vimlet. Hela dan gick vi och funderade på om de var cp-klasserna som fick de gråa mössorna i verkligheten.
Jag tänker inte berätta vad reklamen går ut på men alla är utklädda till studenter och det är reklam för bostäder. Kommer sändas på 3:an och 4:an om två veckor, så håll ögonen öppna!

Jag kom dit och kom inte därifrån förrän runt 21. Jag vet inte om det var sömnbristen, matbristen, luften, allt kaffe eller faktumet att det låg i rollen att vi skulle pressa oss mot varandra, men redan vid lunch så.. ja.. låt oss säga att det var sköna männsikor. Stod man bland killar så pratade man om våld, motorsågar, knogjärn och ketchup. Stod man vid tjejerna så skojflörtade man friskt åt höger och vänster, mer eller mindre extremt. Jag och tre tjejer till hamnade i någon slags kladd-och-juckorgie, bara för att göra den ene tjejens pojkvän svartis. En Hanna, en Jonas och jag började shakea boobs och bootie i slutet så att en kameraman nästan hänkade på:P
SKÖNT folk, även de som höll i projektet.

Vi blev ett litet gäng där. Jag, Hanna, Jonas och Ville. Jag orkar inte skriva allt men: Mjukost och Messmör. Motorsågsmassaker. Matsex, ICAreklamer, skandal och vafalls. Aboooo, jag cuttar dig. "Du är en sån wesserbisser" "VA? Nej, han är ju iran!"

Efteråt drog alla utom Ville (som blev hemtvingad av sin finska mamma) till café 60 och ja... jag kom hem nu. Fan vilka sköna människor det finns! En finsk-iran från röda linjen, ett amerikansvenskt albybarn och en blond sak från uppsala + kaffe. Vi är så busiga så.

-Vi ses nästa vecka då?
-öhh alltså jo visst kanske det
-Fint! Och då ska Ville vara med
-Då ska Ville vara med
-Flörta inte med Ville
-Haha nejdå. Hittar du hem nu?
-Godnatt


Kommentarer
Postat av: smultris

hejohå vad det händer saker i din värld:)

2007-10-07 @ 10:02:26
Postat av: Isak

jasså du. blev tvungen att finkamma din blogg för att hitta det här, nöjd=P? du skriver så mycket och så ofta att det är omöjligt att ha koll;D. typiskt dig att råka ut för en sån grej btw.

2007-10-12 @ 10:09:15
Postat av: cicci

kanske lite ;)

2007-10-12 @ 15:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback