Dance mambo! Boogiewonderlaaand - dance!

MUSIK


Varför, varför, VARFÖR var det så längsedan jag var på salsan? Jo, för att jag hade en pojkvän att ta hand om men det är ingen ursäkt! Dansen är precis vad jag behöver på så många olika sätt

  • Jag har många vänner där som blir glada av att se mig
  • Jag får många nya vänner där som blir glada av att se mig
  • Jag får den har intima närheten jag behöver utan tafs (alla tummar upp)
  • Det är bra träning
  • Jag är jävligt bra på det så det är en grym egoboost

Slutsats: Salsa! Bra skit. Värt kostnaden och borde utövas oftare
Sitt inte där och dega - ut och dansa!!



"Oj, du har tappat något!"

"Va? Vaddå?" *ser sig omkring*

"Jag vet inte riktigt... kilon?"




Kommentarer
Postat av: smultris

schnyggo :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback