Hon lever!


Musik

Men tjaa
Egentligen hade jag inte tänkt blogga förrns jag skrivit om medeltidsveckan men det kommer ta en sån jävla tid för mig att ens få ner en sammanfattning så jag skiter i det. Kul som fan var det iallafall. Precis vad jag behövde.

Idag firar vi min brors 21årsdag men han fyller egentligen inte år förrns på måndag. Jag och bror gjorde rosor att sätta på tårtorna och såhär blev dom. Min är den snygga på bilden under ;)


Jag har varit höjden av sinnesro den senaste tiden men just idag har jag varit lite rörig. Tur att det är yoga imorgon så man får rensa tankarna ordentligt. Ja, jag har hört hur jag låter - det är nästan religiöst - men så länge det fungerar får man gärna kalla mig nunna om det ska vara så.


Det mesta går verkligen mycket bättre. Särskilt mitt sätt att hantera mig. Det är svårt att låta bli att älska sig när det enda man gör är att se till att en själv har det så jävla bra (aha! Slå den logiken!).


Just nu är jag dum och dryg mot Fredd för att jag tycker att han har varit astråkig och jävligt otrevlig sen han fick flickvän. Flickvännen råkar dessutom vara en av mina absolut bästa tjejpolare men hon lyckas vara lika underbar och social som vanligt så det kan han fan inte skylla på. Gud vad jag blir irriterad på människor som inte kan ha vänner och partners samtidigt.

Ibland hatar jag människor. Särskilt sånna som låter. Jag har förövrigt pratat klar om Fredd, det är inte så illa att jag hatar honom. Farmor älskar alla sina pojkar, men han retar gallfeber på mig till och från.


Nog gnällt. Livet är egentligen grymt. Var med Callegänget igår och det var så jäkla skönt. Hanna och Tessie var där och självklart Callkurt. Tre människor som jag älskar och som älskar mig - kan det bli bättre? Sen var det en hel del annat löst folk där också, de var godkända.

Det var lite löst snack för nu.
Vinkevink

Kommentarer
Postat av: smultris

o jag bor väldans långt bort... igen... men jag älskar en väldans massa oxå.. ja dig alltså... så det så :)

Postat av: Cicci

Se till att se mig snart då. Jag saknar dig

2008-08-18 @ 01:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback