Jag är sjuuuk

Musik

Dödssjuk i ebola.
Eller bara förkyld, jag är inte helt säker.

Sen mailgrälade jag precis med en av mina nyckelmodeller. Det är en ganska tuff bild som ska tas till ett våldtäkts-poem och i senaste mailet så var han ganska flirtig. Jag svarar att vi måste hålla en professionell attityd varpå han svarar att han känner sig påhoppad och att han inte vet om han klarar av en sån typ av bild om vi inte kan ta det med lite humor...
bläää
Jag förstår ju honom precis men eftersom att jag inte känner människan ordentligt så vet ju inte jag att han är lika klok och fantasifull som jag ( ;) ) och nu när jag vet kanske inte han längre vill vara med.

Fuck.

Fick ett annat svar på en människa jag känner lite halvt som skulle kunna tänka sig att göra den bilden men troligen av helt fel anledning.

Fan, jag blev på dåligt humör. Kunde inte Bambi ha ringt efter detta redan hade hänt och muntrat upp mig lite? Fast jag kan ju faktiskt ringa upp och bli tröstad.
Jag gör så.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback