Do you have a kille?



Idag har jag också varit duktig på jobbet

Visserligen så blev jag lite sotis när jag märkte att killen brevid mig hade fått ut 47 brickor när jag jag bara fått ut 43... meeeen det gick över när han berättade att han jobbade 14.00-21.00 och jag jobbade 17.00-21.00 (dvs 3 timmar färre. Så jag är fortfarande grym)

- Mitt problem är inte att prata utan att hålla käft
- Menar du det? Välkommen till SpärrService!




Tisdag:





Sätt på winap på shuffle och klicka fram en ny låt för varje fråga. Skriv låttiteln som svar, hur konstigt det är blir


Hur är din sinnesstämning just nu?
Kiss

Vad gör du?
Another brick in the wall ( Tja.. jag tvättar, det kanske är lite Svensson )

Vad hade du egentligen velat göra?
September ( och på den sjätte dagen skapade hon... )

Hur är din framtidsvision
?
Killing me softly ( optimist där )

Vad tänker du på?
Easy lover ( finns det? )

Säg något som alltid gör dig glad:
The power (oh yes I like that a lot )

Säg något som alltid gör dig ledsen:
500 miles ( eller iallafall trött kan man ju gissa )

Ta en person som du ofta tänker på och gör en association:
Light my candle ( we don't need no water, let the motherfucker burn )

Vad är det bästa som skulle kunna hända just nu?
Out tonight ( nej jag har faktiskt ingen lust. Men en kopp te skulle sitta fint)

Jag säger alkohol. Du säger:
Another day ( korrekt )

Jag säger droger. Du säger:
Intergalactic ( haha oh well..)

Jag säger sex. Du säger:
A grace like rain ( åh vad fint och sant! )

Ge alla en sista hälsning nu:
a little less conversation


Haha ja den blev ju bra. Nu ska jag återgå till min tvätt *hurra*
Puss på er
Trackback