Min fina morsa

image558

Hej där!
Jag är din vän
Din vän gymnasist
Din vän vokalist
Din vän nittiotalist
Vi är vänner

En normal vän?
Jag lider utav scizofreni, bullemi och är bi
Skriker när du knäcker fingrar och kan flera läten till

Hallå igen!
Jag är din vän
Din vän journalist
Din vän surrealist
Din vän tidsoptimist
Vi är vänner

En söt vän?
Jag har naglar som bryts och kinder som frasar,
hårbotten kliar och fötter på sne

Tjubaluu!
Jag är din vän
Din vän ateist
Din vän nationalist
Din vän nudist
Vi är vänner

En sann vän?
Jag kan hålla det jag sagt men jag säger helst inget.
Karaktärsdraget är just min brist på karaktär!

Eh... hej?
Jag är din vän
Din vän machosist
Din vän sadist
Din vän alkoholist
Är vi vänner?

Jag armbågar mig fram när jag ej sparkar bakut.
Tråkig och trist och en grym egoist. Tänk på vad som hände sist!
Får allting med list och en uringad byst
Vad har jag glömt?... Jovisst!


Jag är din vääääään.

Kommentarer
Postat av: smultris

ahhh, denna var snällare än "konst(ig)t :)

Postat av: smultris

yes u are ;)

2008-02-08 @ 22:29:38
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Cicci

=D Jag klagar inte

2008-02-08 @ 23:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback