Hej igen

image479

Jag tänkte bara återigen pointera hur störd jag är, det kan aldrig sägas för många gånger.

Jag satt seriöst och funderade på om det inte vore bättre att flytta ut på landet när barnet (Vilket barn? Jag är 17 bast, vilket barn har jag att ta hand om?) kommer så det inte är lika stor risk att han/hon föds med astma.

Det måste ju vara någon typ av moderskänslor men är det inte lite väl jävla tidigt? Är det bara jag som tycker det? Måste vara allt snack om "framtidens generation" (Global uppvärmning) som satt igång det hela.

Eller så är jag gravid

Mon dieu







Senare:
Så, nu har jag fått i mig lunch och börjar tänka som en normal människa igen.


Dagens ord fick vi från Shin: lunchoption

Dagens utskällning fick Thieme. Grattis. Så går det om man jävlas med mig innan jag fått min dagliga dos koffein.

Dagens låt får det la bli
denna

Dagens gullunge blev Einstein som slängde sig runt halsen på mig och fällde en och annan lufttår för att hon är så dålig på att sopsortera

Dagens spånskalle var Lotta, eller någon som låter likadant, som garvade och snackade när alla var på Grand och såg Elfte timmen. Själv har jag lite svårt att se humorn i det, tråkmåns som jag är.


Sen har det inte varit något typiskt med denna dag hittils. Funtar på om jag ska väldgästa Ariel ikväll, han är skyldig mig en sen i söndags.

zavolej mi

Kommentarer
Postat av: smultris

hallå, har du sex eller... vad säger målsman om det...????

Lättmjölk och sex... hmmm. fy :)

Postat av: cicci

Men hallå fatta huumoooor!
Jag föredrar att inte ha fysiskt kontakt med det motsatta könet och DU Jenny borde verkligen följa mitt exempel

2008-01-29 @ 15:14:02
Postat av: alesk

men halllåååååå, fatta jag skooooojade :P

Vaddå, ska jag ha sex med nåt annat kön istället för det motsatta, vad säger min fästman om det då?
Jag har ju knappt sex med honom ens :)

2008-01-29 @ 21:17:35
Postat av: Isak

dude, moderskänslor och förälderskap är läskigt.

2008-01-30 @ 07:58:58
Postat av: Isak

och oattraktivt!;D

2008-01-30 @ 07:59:22
Postat av: Cicci

Nejmen det är bra. Nunnor är vi allihopa

Vilken tur att jag inte stöter på dig då mumin, älskliiing

2008-01-30 @ 10:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback