Oj.. var är allt kaos?

Jag känner mig lite som en gammal repad skiva som har spelat klart. Nu är det tomt. Tankarna kanske fortfarande surrar bara det att jag har blivit så van att jag inte hör dom. Det känns inget speciellt heller. Inte ens tomt. Eller jo, något känns.
Jag känner.. hunger..viktlöshet...tyngd.. trötthet. Inte trött, sova, trött, utan mera matthet.
Inget sug neråt. Inget svart hål. Ingen ångest (det tog nog slut inatt). Ingen glädje. Ingen sorg. Jag tror aldrig jag har känt så lite. Ja, också känner jag ju smärta, men inte i själen utan i magen. Kvinnornas traditionella Vecka började idag för min del.

Tessie och jag skulle ses idag. Jag vill så gärna se henne men jag känner mig för jävla dålig. Först trodde jag att jag var sjuk men det är nog bara smärtan och mattheten som gör det. Fredd ville också ses och honom saknar jag också. Pappa ville att jag skulle åka med ut till Skarpö idag. Soliga Skarpö kanske hade varit perfekt en dag som denna men jag känner att jag behöver göra nytta. Ska försöka komma igenom Körskoleboken t.ex.
och sova.
Jag behöver ta igen mycket sömn
Jag behöver lite mera tid

Kommentarer
Postat av: Mumin

Tomhet är bra, den driver en till att fylla den om man bara bestämmer sig för att använda den så. Det är när det enda du känner är kyla som du bör oroa dig. Bli inte som jag.

2008-07-09 @ 16:26:20
Postat av: smultris

en formsvacka, kanske en depression... låt den vara där ett tag, vänta ut den och andas... det går över, allt går över... det har varit mycket känslor för dig ett tag nu så det är inte konstigt att kroppen och hjärnan reagerar... men det är normalt älskling.



puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback