Lite spaniengodis

Jag kom på att det inte kommer finnas något att berätta om jag skriver om allt som hände i spanien så det skiter jag i. Men lite bilder kan ni alltid få! Tyvärr finns inga från när vi var ute för.. jag vågade inte ha med mig kameran eftersom den inte är min. Jag vet, jag vet, jag ska köpa en ny slit-och-släng-kompakt-kamera. Min brorsa tycker jag är störd som har 3000kronors kameror som "Slit och släng". Han har nog rätt ;)




image609
Vår jättegoda sallad *tumme*


För att ni inte ska tro att det är mjukporr så ska jag bara förklara att byxorna är nyinköpta därifrån och jag råkar tycka att dom är värda att visa upp. Där hade jag iofs dragit upp dom till max pga en smärtsam tradition de flesta honor har varje månad men vafan, ni ser att de är snygga. Tyvärr kan ni inte se hur sköna de är, det får bara jag njuta av ;)

image601

....jag har inga bra ursäkter, det där är mjukporr.




Hanna är inte så förtjust i den spanska maten. Wonder why




Hon är så söööt när hon sover




image600



....ja hurrni, roligare än så var det inte.
image619

Sen tyckte Shin jag skulle berätta för Lola
att jag varit på hennes bar så:

Lola!
Jag, Hanna och tre av hennes blondiner
skakade satan ur Lolas en av nätterna.
Bra drag.
Grym musik.
Bara spanjorer.
Förbannat trångt.

Spanska tjejer hatar tydligen blondiner
men mig tyckte de om :D


Cribba och Henke blev de första att träffa
min Fredd, gratulerar. Eller nej fan, Jenny
träffade ju honom så tidigt som i somras...
men ok, näst först.


Sen vill jag också utbringa ett
fyrfaldigt leve i förskott till min
fantastiska storasyster
Johanna Gunnarsdotter Bäckström.

Hon leve, hipp hipp
hurra hurra hurra hurra!


Byt filmen, slutet suger!







Nu borde jag få i mig något

Kommentarer
Postat av: smultris

jag skulle inte heller vilja käka den maten ;)

Mojsiga foton, mojsiga som fan... sommar och kärlek :)

Postat av: smultris

söööötisbilder på syrran :)

jag e sjukt sugen på pizza, hamburgare eller liknande... fett ge mig fett :)

2008-03-07 @ 23:22:35
URL: http://www.smultris.se
Postat av: cicci

Jag umgås bara med vackra människor =D

Hoo, jag åt precis upp resterna av grabbarnas hemlagade pizza. Jag hade delat med dig om du hade varit här *änglalik*

2008-03-07 @ 23:44:36
Postat av: Tobbe

Lever klarar man sig ju utan... Men sköna sommarvibbar på bilderna.
Vet att en av de populäraste barerna i Kapstaden även den råkar heta Lola's.
Bonk borde ha varumärkesskyddat sitt namn för länge sedan ;)

2008-03-08 @ 00:08:28
URL: http://www.aberatism.com
Postat av: Johannes

Mer mjukporr, tack!

2008-03-10 @ 13:13:52
URL: http://johannesholmgren.wordpress.com
Postat av: mumin

rawr! shake it!^^. är en smula avis på dig faktiskt, hade varit asnice att åka iväg och glassa på playan i spanien asså^^.

2008-03-11 @ 11:12:16
Postat av: Sallad

Haha Johannes din bröstgalning!
Du hade varit välkommen med muminhjärtat

2008-03-11 @ 15:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback