Petter

Du tar för mycket plats
Jag kan inte andas i den här relationen
Kärleksaffärs-relationen bara tär på relationen
Är jag rätta personen?
Och när jag frågar dig då bara tittar du ner
men du vet att jag ser rakt igenom ditt spel
det är då det alltid blir fel
Du bara skriker, får spel
Du säger det handlar om mig
Jag säger det handlar om dig
och varför lyssna på dig när du aldrig lyssnar på mig?
Vi har nått en återvändsgränd
Nu blir jag tokig och jag skiter i allt

Jävla brudjävel, stick!

Jag vet precis vad jag sagt och jag gjort
och jag ångrar inte ett skit
Om det kändes så gjorde jag det med flit
Så du vet hur jag mår
Det finns en gräns och den går exakt där vi står
Du spelar hardcore och svår
Argumenten
-du blandar dom
Vet knappt vad du svamlar om
Har tröttnat på ditt tjat, det är bara ditt liv det handlar om


Du vet fel om du vet att jag gråter
Du tror fel om du tror att jag bryr mig
Jag kanske missar en tjej
och jag dissade dig
Det låter krystat om mig
men jag pissar på dig


Jag gav dig all min tid,
Jag gav dig hela mitt liv
helt fritt, utan bricktid, jag gav hela mitt liv
Jag försöker också förstå varför jag stannar kvar
Jag litade blint på dina svar
när jag frågade i förtroende och jag frågar mej själv
varför jag var beroende
Beroende av dig och ditt sätt,
Ditt vett och etikett
hur du fick mej bli en simpel marionett
Jag var ett spel för gallerierna
och ut i fall att du behövde vandra helt ensam
berövad på skratt
så skulle jag finnas till hands för lite glans & romans
ge dej total uppmärksamhet. Fylla ditt liv med substans
Jag var en drog som du gick på
Du fick din kick så
Blev fucked up, helt schizo, på allt skit som jag gick på
Du knullade mej på alla vis som det gick
och din steez var så slick,
Jävla bitch du har is i din blick...


Du vet fel om du vet att jag gråter
Du tror fel om du tror att jag bryr mig
Jag kanske missar en tjej
och jag dissade dig
Det låter krystat om mig
men jag pissar på dig

Din lilla slampa


Du gängar allt generellt nu,
parallellt det gäller allt,
eller alltså
jag vet att jag sårar dig och jag häller salt i öppna såren då
men så är du lågt stående och folk förlåter för fan för fort är mitt påstående
Hårt slående tankar ankar ditt liv som lösdriveri
en sekund med dig är ett överdrivet slöseri med liv

Övergiven
men jag behöver tiden utan ditt jävla prat
Efterbliven,
efter tiden ihop är du inte värd mitt hat

Du ringer mitt på natten och gråter
och det rör mej inte
Det finns minnen jag knappast förlåter
så jag hör det inte
Jag vill att din himmel ska befrias från både blått och solsken
att min önskan besannas och andra behandlar dig som oren

Ogenomtränglig
för dina vänliga inviter igen
du sliter i den sak vi hade, medan jag skiter i den
Igen då,
jag är inte den rätte
och du har själv sett det så tyst nu
Du är så söt när du bara drar åt självaste helvete!


Du vet fel om du vet att jag gråter
Du tror fel om du tror att jag bryr mig
Jag kanske missar en tjej
och jag dissade dig
Det låter krystat om mig
men jag pissar på dig

Kommentarer
Postat av: smultris

älskar fan denna, e det du som skrivit?????

Postat av: Anonym

Nejnejnejnej GUD nej, I wish
Det är Petter

2008-03-19 @ 22:50:03
Postat av: smultris

han e grym :)

Jag trodde det var denna text du pratade om i min blogg, du vet ju hur ofta jag kollar in potäter nuförtiden :(

2008-03-19 @ 23:04:34
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Cicci

Yes, han ÄR grym. Love him;)
Jag som annars inte är så mycket för rap

Haha jamen då är det ju inte lätt. Ses vi på fredag nudå?

2008-03-19 @ 23:18:44
Postat av: smultris

klart som fan att vi ska... tror jag iaf, har inte bestämt mig hundra procent än ;)

Jag och jeppson brukar alltid stämma in i en gemansam sång när morsan eller någon snackar om pengar eller liknande... alltid samspelta sjunger vi : pengar rullar in som dom ska... det går bra nu :D

Älskar min bror :D

2008-03-19 @ 23:21:05
URL: http://www.smultris.se
Postat av: cicci

Klart
som fan = ja jag har bestämt mig
Jag har bloggkvitto på det nu, försök bara smita undan!

Fast den låten är ju en av de som suger tyvärr.
Borde hetat "det går sådär nu" för inte fan gjorde han så mycket lysande musik under den tiden nej

Din bror är mucho konstig. Jag har jättesvårt att tycka om honom men det är precis lika svårt att tycka illa honom. Hör till ovanligheterna enligt han själv.

2008-03-19 @ 23:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback