Favorit i repris








Jenny! Oooh dålig timing med flytt nu, jag behöver att du lugnar ner mig så jag inte flippar ur och gör någonting jag kommer ångra.
Du får börja säga som Tessie
"Tyvärr, jag hinner inte nu. jag ska träffa min dysfunktionella vän och diskutera destruktiva beteendemönster"


Puuuh. Andas. Det kommer gå brrraaaa. Och för dig också förresten, du ska verkligen flytta. Shit vad kul egentligen! Och dyrt, men det kan det vara värt.
Jag hade på mig skinnpajen och den gröna kepan igår. Såg riktigt hård ut ;). Christian gav tumme upp. Hur kommer det sig att jag alltid lyckas bli lite på kanylen när han och jag "fikar"?

Det var jättebra att få träffa människan och snacka igen lite tid. Det är något vi båda är bra på

"Shit, jag hoppas verkligen att det är funkar"
"Klart det kommer! Var inte så negativ"
"Varför inte? En pessimist har antingen rätt eller blir glatt överraskad"
"Nej, en pessimist skapar och lever sin egen domedagsteori. Ställ in dig på att det kommer gå bra bara så kommer det att göra det."


Hmm.. tål att tänka på. Ja, jag vet att jag är lite trög men jag är minderårig också så ni får ha överseende.

Kommentarer
Postat av: smultris

ja vad fikar ni egentligen ?

;)

Flytten, själva lastbilen går på ca 7000 riksdaler, utjämna uppåt :(

Sen tillkommer att bjuda alla på käk för att dom hj'älpte till med flytt och att köra, samt lite dyr whiskey åt chaffisarna, ny mat eftersom man kastade nästan allt innan avgång osv osv osv... I runda slängar 10 000 spänn... fy fan, ja jo, en dubbelhyra också ja :(

Postat av: Anonym

hahaha, tack för dagens asgarv CO hahaha.

2008-05-18 @ 00:04:39
Postat av: C.O.

Morsan, vi fikar kaffe och fralla men slutar alltid på Duvel senare ändå. Av någon konstig anledning bjuder han aldrig på fika men alltid på alkoholhaltiga drycker, hur kommer det sig tror du? ;)
Du behöver ju inte bjuda dom på allt det där fattar du väl!? Vill du ha tillbaka datorn? Du kan ju sälja den, det är alltid någonting.

Mumin, visst är det för jävla bra?

2008-05-18 @ 20:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback