Psithyrus

image805

Kommentarer
Postat av: Humlan

Baby, vet du om att Bonk betyder humla på polska?
Ska jag ta åt mig eller nåt?
Jag menr, vi vet ju alla att solen kretsar kring mig, inte sant?

=)

2008-05-28 @ 20:03:08
Postat av: Cicci

Hahaha, du är underbar, vet du det? Jo jag kommer ihåg när du och din bror (var det på nyår?) upprört konstaterade att det numera fanns en förklaring till varför humlan kunde flyga. Sen kändes det tydligen lite bättre då förklaringen var att de skapade ett vakum under sig ;) Minns jag rätt?
Om du ändå läser mina texter tycker jag att du ska kommentera dom. Gärna kritiskt - det är bara då det blir bättre

2008-05-28 @ 22:17:28
Postat av: smultris

min kund tatuerade en humla på handleden, efter det blir hon alltid raggad på av flator men fattade inte varför... sen fick hon berättat att humlan är lesbiskas egen symbol... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback