Drömmar

Musik

Mumin drömde något konstigt igår natt.


Han drömde att han vaknade upp i lilla ettan men när han skulle vända sig om för att väcka mig så var det inte jag som låg där utan en biffig neger.
- Vad fan gör du här?!, skrek Mumin, homofobiskt.
- Jag kom precis, jag har inte rört dig, jag svär!
Helt plötsligt så var jag där i alla fall och tjöt:
- UT! Gå ut härifrån!
Då tog mannen fram en pistol och Mumin sprang ut i köket
- Om du sticker nu förlåter jag dig fan aldrig!, har jag tydligen tjutit.
Då hade Mumin kommit tillbaka och avväpnat inkräktaren... med en gaffel




Inatt drömde jag (precis sista svängen innan jag vaknade) att mina grabs försökte våldta mig
(jag drömmer alltid om våldtäkter, det är inte ens läskigt längre) men att Mumin hade skyfflat bort dom... med en gaffel.




Sen kom vi på att jag sov i ett Lilla Sjöjungfrun-täcke där hon borstade sitt hår med en gaffel så vi skyller på det.
Nu ska jag göra frukost och sen ska jag och Mumin gå och störa Callkurt som har högvakten vid slottet idag.
Sen ska vi och grabsen hem till Simon och se på film. Vi kanske ska ta med en gaffel för säkerhetsskull då.. :P


Puss

Kommentarer
Postat av: smultris

gaffel alltså... spännande...



Själv drömde jag att jag hade ett barn, en baby... jag brukar drömma det regelbundet och det är sjukt jätteverkligt varje gång... men denna gång så tappade jag bebisen i marken hela tiden, från balkonger och allt möjligt, jag blev så orolig att den skadade sig men den verkade grejja allt... asjobbigt... och asskumt...

Postat av: Cicci

Usch, drömmar om att skada barn är nästan lika otäckt som verkliga impulser. Jag fick en impuls att kasta ut en liten tjej genom fönstret. Vi var på vinden. Otäckt, otäckt. Om du skaffar barn vill jag bli gudmor!

2008-10-06 @ 22:30:18
Postat av: smultris

nej du är ju värre än mig, inte får du va gudmor när du kastar ut barnen genom fönstret :P

2008-10-07 @ 02:18:47
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Wicke

hej cicci.

Har försökt att nå dig..

Om du vill kan du slå en sign under dagen. kommer upp en svängom...

2008-10-07 @ 06:50:08
Postat av: cicci

Klart jag inte gör! Du vet att jag är barnfantast jue! har inte du också fått någon såndär sjuk impuls att putta ner någon på spåret eller hoppa framför en lastbil? Det är ingenting man gör, det är bara något man tänker att "vad sjukt om man gjorde något sånt!"



Wicke, försökt nå mig hur? Har inga missade samtal...

2008-10-07 @ 12:07:28
Postat av: smultris

jag tänker jämt på att döda barn... och vuxna... men mest emos och brats... :D

2008-10-07 @ 12:13:50
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Wicke

Hej cicci

Jaghar ju inte ditt telnr. så jag provade här...åker hem söndag eftermiddag, du harju mitt nr ..

Ola

2008-10-10 @ 17:44:43
Postat av: Cicci

Jag är tyvärr jättekörd i schemat ett bra tag framöver så det får bli en annan gång. Hoppas vistelsen i Stockholm blir bra ändå ;)

2008-10-11 @ 16:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback