Vänner och ovänner

Usch.. det är aldrig kul att höra folk förklara hur dålig man är. Visst, det kommer alltid finnas folk som tycker att man är dum i huvudet men helst vill man ju inte märka av dom.

Men en vettig människa ( ;D ) har sagt att man kan döma människor efter deras fiender.
Om en människa har bra fiender så är det någon som kan stå för sina åsikter och dra tydliga gränser.
I annat fall så tyder det på att man är en människa som vänder kappan efter vinden när det passar bäst.


Helt plötsligt mår jag väldigt mycket bättre.


Musik

Kommentarer
Postat av: smultris

men jag tycker inte du e döm i hövve :)



Jag lövar dig o det e vi många som gör...

jag kan inte i helgen, men du kommer få paket av mig sen iaf ;)



PUSSSSSSSSSSSSSS

Postat av: Cicci

Får jag en bebis? Jag önskar mig en. Blå.

2008-10-15 @ 10:06:36
Postat av: smultris

ja, för blå är en bra färg... du ska få en blå av mig... en blånegerbebis :D

2008-10-16 @ 12:42:36
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Ciccci

Hurraaa! Skicka på posten

2008-10-16 @ 16:38:27
Postat av: Mumin

apropå fiender så snappade jag upp ett skitbra citat ifrån Criminal Minds igår; "Ingen man eller kvinna som strävar efter ett ideal är utan fiender"

2008-10-17 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback