Bloggen är kapad!

Mohahhaha! Bloggen är kapad, kör till kommunismens Kuba så att jag må frottera mig med mina sista kvarvarande bröder och systrar i den kommunistiska tron.
Nä, jag bara skojar. Jag är inte kommunist. Tror jag iaf. När man säger Solidaritet får jag allergiska utslag men om man säger att det är viktigt att man bryr sig om sina medmänniskor oavsett om de bor i europa eller någon annan avlägsen världsdel så nickar jag och håller med. Weird. Så blir man efter kollektivuppväxt och upptäckten att stora delar av de där myskommunisterna bara snackade skit. När det kom till kritan så sket de i alla andra och snodde åt sig fallskärmsavtal och toppjobb - men min far ska iaf ha hård cred för att han aldrig backade i sin övertygelse. Kommunist till sin för tidiga död.
"kommunistisk tro"? "Övertygelse"? Ja, i min värld är skillnaden mellan politik och religion hårfin alt. icke-existerande.

Kör bloggen till Bahamas istället. Så kan jag slappa på beachen med en paraplydrink i en hand och den andra på min flickväns solande mage.



Musik

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inte ägarinnan till bloggen som skrev. Pråmiss. Cross my heart and hope to die. Jo, jag lovar. Det var inte så. Nej, skyll inte på henne hon är oskyldig!



Och hör sen.

/TerrorTubbies

2009-04-06 @ 16:15:12
Postat av: smultris

lever flickvännens mage ett alldeles eget liv och har åkt till bahamas utan henne eller kan du måhända mena "på din solande flickväns mage"?



:P

Postat av: thompus

voi non è sempre facile da capire, mi scusi ...

2009-04-06 @ 23:08:03
Postat av: smultris

sexmissbrukaravsnittet???



det var bara en enormt jäva sjuk snubbe som var vidrig och vidrig och sjukt vidrig... stackars hans fru.



nu ska jag se om det var några andra frågor du ville ha svar på??



du har inte svarat på mina frågor heller...



ang datorn och suporten.. lipar

2009-04-07 @ 11:25:47
URL: http://www.smultris.se
Postat av: smultris

ahhhh, om kalle... nu e jag med :)



Vi åker till Braås på fredag och kalle kanske ska vara hos morsan men om hon inte ska det så kanske du och shin kan ha henne till på söndag?

2009-04-07 @ 11:27:15
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Cicci

Han och Andreas åker till Göteborg imorgon och kommer inte hem förrns nästa vecka

2009-04-09 @ 17:16:25
Postat av: smultris

ok, nu ska kalle med oss iaf... men för övrigt så tyckte jag du skrev "i påsk"...?



hoppas du får en finfin påsk med massor av färgglada ägg ;)

2009-04-09 @ 23:28:22
URL: http://www.smultris.se
Postat av: smultris

svar; nej inte konstigt alls... men ibland tror jag helt enkelt att vissa berättar såna saker för andra bara för att på nåt sätt räta upp dennes ställning... typ min polare knullade honom innan du gjorde det :D



Men nuförtiden knullar ju alla med alla, byter partners, osv osv... Kolla bara på poeter.se hur det går till där, värsta ormgropen, i den innersta kretsen har väl alla vart på alla...

2009-04-10 @ 11:26:17
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Cicci

Förövrigt så är min mage så k00l att den säkert kan åka och sola på egen hand. Världens bästa mage sjunger om och klappar på

2009-04-11 @ 20:43:04
Postat av: Mumin

Hmm, jag funderade ett tag på det där med medkänsla och solidaritet, till och med prövade på empati. Insåg rätt fort att det inte var min grej, det vände sig rent av i magen på en. Leve drömmen om ett eget kejsardöme!=D...btw, kommunister är puckade flumapor och kapitalister är ignoranta svin med fett i hjärnbarken. Peace out.

2009-06-30 @ 15:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback