Fin

Jag har min kind mot din kind,
min arm omkring din hals.
du och jag tillsammans
i vår allra första dans.

Och när du ler mot mig
och säger att det bara
finns vi två åhå

och alla människor runt omkring oss
dom finns ej längre till.
Du vet nog vad jag tänker på
och jag anar vad du vill.
Då går vi sakta därifrån,
Sakta hem till mig.
Och världen den må brinna,
alla dagarna försvinna.
Vad gör det oss?
Låt alla dom andra slåss.
För vem bryr sig om dom andra
när vi vet vi har varandra.
Vad gör det oss?
Oh, vad gör det oss?

Du har din kind mot min kind
.
och alla människor runt omkring oss
dom finns ej längre till.
Du vet nog vad jag tänker på
och jag anar vad du vill.
Då går vi sakta därifrån,
Sakta hem till mig.
Och världen den må brinna,
alla dagarna försvinna.
Vad gör det oss?
Låt alla dom andra slåss.
För vem bryr sig om dom andra
när vi vet vi har varandra.
Vad gör det oss?
Oh, vad gör det oss?
Du har din kind mot min kind.

Jag har min kind mot min Shin,
min arm omkring hans hals.

Kommentarer
Postat av: smultris

denna lyssnade jag massor på för många år sedan, jag tror faktiskt inte ens att du var född då ;)



fast inte med Shin-versionen då förstås :D

Postat av: Cicci

Nej det hoppas jag verkligen inte *lipar* ;)

2009-04-04 @ 18:27:31
Postat av: Cicci

Ja, det hoppas jag verkligen! *lipar* ;)

2009-04-04 @ 18:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback