Känns det igen?

Inga mera ord jag vet kan någonsin räcka till att beskriva dina drag som får mig att stå still
och sluta andas, sluta se någon annan än dig.
Ingen annan här på jorden kan jämföras med dig. Jag kan aldrig få något större än det du ger till mig som får mig att sluta tänka på någon annan än dig

Du är så himla vacker. Du är änglalik. Du är mitt livs vatten. Du gör mig rik. Din doft, din hud, ditt hår,
din färg. Tänk att det var vi två som fann varandra!
Jag slutar andas, slutar se någon annan än dig.

Låt mig gråta, låt mig skratta, låt mig vara din.
Dina armar, dom är så trygga. Hur kan du vara min? Du, som är det veckraste som finns, tänk att du är min.

Jag vilar mitt huvud mot ditt bröst och lyssnar på din varma röst som smälter isen inom mig. Du smeker mig över min rygg. Jag känner din doft som gör mig trygg. I evighet vill jag vara med dig.

Låt mig få tro på oss.
Jag faller ner och fångas upp. För när du ler så tinar jag upp.

Du drar dina fingrar genom mitt hår. Du kramar mig och torkar min tår. Jag ligger alldeles nära dig och jag tänker att sagan blev sann. Ett lyckligt slut där vi fick varandra. Nu är det vi två.

Låt mig få tro på oss.
Jag faller ner och fångas upp. För när du ler så tinar jag upp.


/Riltons vänner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback