Mer lek åt folket!

Idag har jag tröttat ut min pojkvän, fått hundra papper som handlar om hur jag ska ta hand om min ekonomi av världens bästa släkting, ätit en grymt god middag hos mormor och morfar och börjar med ett arr av Wonderwall som förhoppningsvis kommer vara med i Perfect Pitch's repertoar. Perfect Pitch är en kör (som för tillfället är en sextett) som håller på att startars av Tomas utan H, Therese utan Sam, mig och några andra talangfulla dysfunkare.

Nu ska jag fylla i ett sånt här roligt frågeformulär som jag snott av Maddan som snott den av en tjej som snott den av en annan som snott den av mig. Hurra!

Min "hemliga" last: Frågeformulär?
Jag vill krama: Min Shin bl.a.
Framtidsdrömmar/drömjobb: Logoped eller fotograf eller sångerska
Bästa resa: Med familjen på Cuba, hos syrran på Capri och hos Hanna i Fuengirola
Då får jag vara mig själv: Med Hanna, Shin, Nicke och när jag sjunger.
Dold talang: Jag kan darra med pupillerna... och vrida tummen 180 grader.
Ambition: Att sprida budskapet vidare till andra som fortfarande lider?
Hoppas på: Ett slut!
Funderar över: Om jag ska hinna in med allt som ska in
Stolt över: Min pojkvän, mina bröst, mina syskon, mina foton...mitt mitt mitt
Blir glad av: Positiv musik, leende morgontrafikanter och förare som inte stänger dörren framför näsan på en
Om jag känner mig ledsen: Så tycker jag jävligt synd om mig själv
Motto: Allt går med vilja, våld och u-ringning
Längtar till: Skivan
Skrattar till: Mysiga knäppskallar
Dansar till: Partypump och salsa
Favorit tv-program: Top chef
Favoritfilm: Oj, det är så många. Priceless för att nämna en då.
Attraheras av: Män
Bästa med livet: Är allt världen ändå är så sjukt vacker och att det finns så många fina människor som vill hjälpa till när det är svårt
Bästa köp: Min alpha
Sämsta köp: Smink jag inte tål
Sexigt: Ärlighet, muskler och mod nog att ta för sig
Idol/förebild: Mormor, Niclas och Salvador Dalí
Favoritcitat: "Bara idioter talar sanning. Jag, som är mycket intelligent, gör det nästan aldrig" /Salvador Dalí
Vill hångla med: Min pojkvän
Gör helst en söndag: Myser i sängen, promenerar i solen, åker motorcykel...
Älsklingsdryck: Mjölk är gott och nyttigt (även i te och varm choklad)
Favoritklädesplagg: Sjalar
Favoritgodis: Chokladdoppade mandlar, rullade i kanel, fatzer och ritter sport cappucino. Med andra ord: Choklad
Beställer i baren: Alkoholfritt, men oftast beställer någon annan
Om jag vann en miljon: Skulle jag köpa en lägenhet
Jag vägrar: Ha på mig magtröjor och stringbikinis
Jag gör alltid: Te på morgonen
Vill resa till: Något varmt och lugnt ställe
Smultronställe:
www.smulris.se / Tumba
Det stör mig: Att folk inte kan folkvett. Inte spottar man väl inomhus? Klart man låter folk som vill gå av tunnelbanan gå av innan man tränger sig förbi!
Sämsta ovanan: Blir lätt så högljudd
Blir generad av: Folk som tittar på mig med beundran i blick och säger att jag är vacker eller älskvärd
Samlar på: Bilder och visdomsord
Är en jäkel på: Fota, salsa, sjunga och att kramas
Är rädd för: Mitt ego, mitt alterego, maktlöshet och att ringa och störa
Jag skulle aldrig: Göra min lillasyster illa.
Största svaghet: Egot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback