Ang. prioritering

Så här är det:

Ja, jag vill jättegärna skriva roliga blogginlägg, reuschera bilder, plåta, sjunga, dansa, bada, fika på stan, komma över på middag, åka till landet, vara på medeltidsveckan eller bara ta en promenad...
...men jag hinner inte.

Fr.o.m. den 19 augusti så har inte jag någonstans att bo (långsiktigt). Jag har fina människor i min närhet som låter mig bo hos dom en tid så all min vakna tid går till att söka jobb, gå på arbetsintervjuer, leta bostad, packa mina grejor och städa i mitt gamla rum hos min mamma så jag ev. kan få ha lite lådor där om jag ber riktigt snällt.

Men jag ska erkänna att jag fuskar. Igår kväll var jag ute och salsade och idag ska jag spela in en låt. Ja, också har jag ju sorterat och raderat bilderna från Cristels möhippa. Här är några av dom:








På lördag åker jag ut till Kaggis för att lägga upp en framtidsplan med min mormor. Hon är så sjukt gullig och ställer verkligen upp för mig till 3000% nu när det är lite rörigt. På det så tror hon att hon är jobbig när hon ringer för att kolla hur det går och ge tips och råd så numera presenterar hon sig med "Hej, det är slavdrivaren".

Ett fyrfaldigt leve för världens bästa mormor! Hon leve hipp hipp hurra hurra hurra hurra!

Så här såg det ut senast på Kaggis.



 


Tjipp & hej på er!


 


Kommentarer
Postat av: smultris

så det löste sig inte för dig med vargen alltså?

Resten av det vi pratade om då?



Jisses, flicka lilla... kram

Postat av: Cicci

Fast det visste vi ju. Resten?

Men det kommer gå jättebra :)

Kram

2009-08-08 @ 11:25:34
Postat av: smultris

allt kommer gå bra, det finns liksom inget annat alternativ.... ;)

2009-08-09 @ 10:03:02
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback