CVbild?

Precis när jag skrivit klart CV't och var redo att börja skicka iväg det till höger och vänster så kom jag på det. Bild. Jag har ju ingen vettig bild på mig! Efter att den externa hårddisken gick sönder så har jag inte lika många valmöjligheter och de bilder jag har på mig är antingen oseriösa eller intetsägande. De tre nedan är de enda jag skulle kunna tänka mig men jag vet inte...
Den första är för mycket byst och för lite kontakt



Den andra är för stylad och "modellig"


och den tredje tog jag med min mobilkamera efter klippningen igår. Jag var tvungen att photoshopa fram något som liknar ett leende (eller snarare, bort stränga drag... syns det?)




Vad tycker ni? Jag vet inte





Kommentarer
Postat av: smultris

alla är superfina men den sista passar fint till ditt CV tycker jag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback