Jag pluggar nog inte i höst trots allt



Jag har med andra ord missat ansökningsdatumet med en månad p.g.a. ett tryckfel. Toppen!
"Det gör väl inget! Det är ju bara att söka till v.t. så kan du slappa i höst!"
Jovisst, om det inte vore för lagändringen. Läs boxen längst ner:




Så jag kommer med andra ord få en stor nackdel när jag sedan söker till min logopedutbildning.....
där de tar in ett begränsat antal anmälningar... med ett betygssnitt på minst 19,7..... en gång vart annat år.




Dags att uppdatera mitt CV.

För att höja humöret en smula
två smulor
tre smulor

Kommentarer
Postat av: smultris

meeeeeeeeeen, så här kan dom väl fan inte göra... om dom nu haft tryckfel på en sån jävla viktig sak så får dom ju bara ta sig an ansökningarna som kommer fram till augusti!!



förbaskat förbaskat

Postat av: Cicci

Tycker så. Får se vad som händer

2009-06-16 @ 16:05:35
Postat av: Mumin

Tvi vale för systemet. Bring down the system!;D

2009-06-30 @ 15:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback