Michael Jackson - död!?


Väldigt stulen bild.


Enligt CNN så fick han en hjärtattack inatt. När ambulansen kom så andades han inte. På sjukhuset försökte de återuppliva honom i en timme men utan resultat.

Tänk att han dog precis innan sin sista turné.


Han var en legend redan innan och nu efter hans död är jag säker på att folk kommer sätta märken efter honom med minneskonsterter, gatunamn, fonder, prisutdelningar och bolag. Inte för att det kommer att behövas så länge hans musik finns kvar.

Och Rihanna, försök inte ens.


Musik att minnas





Kommentarer
Postat av: Mumin

Stackars Jacko, han blev ett levande skräckexempel på att fanatiska föräldrar inte borde få ha barn. Och han bevisade att man kan bli känd även fast man är ett vrak och en mespropp därtill. Leve Jackos minne.

2009-06-30 @ 15:21:28
Postat av: smultris

nej nu får du fan uppdatera ;)



och jag ska ringa dig men jag måste skylla på allt med inbrottet... jag har varit i telefon så mycket att jag inte orkar höra min egen röst... så, summan: jag ringer på torsdag för jag är ledig då :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback