Gåmåååååååråån

Jag drömmer.
Jag drömmer om.. en massa människor. Vi är ett hus.
Alla måste göra någon slags musikvideo för att få stanna kvar (utom jag. Vettefan vad jag gör där). Faktum är att jag lärde mig massor om skillnaden på en småtråkig video och en jävligt cool, rent tekniskt.

Det sista som hände var att jag promenerade med tre tjejer varpå vi började prata om en av tjejernas vikt. Hon vägde 34 kg och den mindre vägde 26.  Jag tror den ena av dom var inne på toaletten för att obekymrat lägga en pizza när jag hörde dörrklockan ringa.
En gång. Två gånger.
Nyckel i lås.

Panikslagen slår jag upp ögonen, kastar av mig täcker och flänger ur synhåll in i rummet närmast precis när dörren öppnas och in gungar de två hantverkare som håller på att göra om badrummet.

Jag står och skäms i två sekunder över att jag föll för impulsen att fly och går sedan ut med spelad jag-sov-som-en-zombie-i-rummet-jag-kommer-ut-ur-min.




Så går det när oväntade saker händer när man inte är beredd. Jag känner mig som den här hunden:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback