RING MIG INTE!


Min mobil försvann på en nattbuss igår. Jag har ingen annan telefon så det går inte att ringa till mig och jag kan heller inte ringa någon.

Min mail är:
[email protected] och jag har Skype. Ska uppgradera nu snarast så jag kan ringa vanliga telefoner.

VIKTIGT! På fredag (imorgon) ska jag få skjuts av Henrik till Lund och jag vet inte var vi ska mötas. Ser du detta, skriv var och ge mig ditt nummer.

Den helgen ska jag bo hos Popeno. Jag måste även veta var vi ska mötas så samma sak gäller dig. Vi åker från Stockholm ca 14:00.



Maila mig era nummer så ska jag se till att skaffa en alternativ telefon.


Kommentarer
Postat av: smultris

du kan få en telefon av mig, jag ska leta fram delarna... skype vet jag inte hur det funkar fan... jag är gammal...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback