Musiklek

Valfri playlist. "Shuffle". Låtens titel blir svaret på frågan.

Hur mår du?
Tomorrow shall be my dancing day   - Inte så dansant?
Vad tänker du på?
Somliga går med trasiga skor   - Bland annat
Vad drömde du om inatt?
Venus   - ;)
Vilken är din högsta önskan?
Out from under   - Jag är på god väg
Det vackraste du vet är:
Under the thumb   - Nagelband?
Jag säger party, du säger:
Vargarnas revansch   - Vargar och lammkött
Jag säger sex, du säger:
Vargaflicka   - I rest my case
Jag säger killar, du säger:
Sing hallelujah   - Det är så härligt för tänk jag gillar killar. Killar är världens bästa kön.
Det är så härligt för tänk jag gillar killar. De kan få mustasch och högre lön.
Jag säger tjejer, du säger:
Min amazon   - Och då menar jag inte bilen
Hur var din uppväxt?
Self revolution   - typ så ja
Vilken låt spelades på ditt dop?
Barbie girl   - Fast antagligen inte då
Vilken låt kommer spelas på din begravning?
Say hello, wave goodbye   - Åh, det skulle faktiskt kunna funka. Annars hade jag tänkt mig
Fibes oh fibes - "Goodbye beloved ones"
Vilken låt MÅSTE du dansa till?
Like a virgin   - Erkänn att den är lite catchy
Vilken låt är din signaturmelodi?
Air on G string   - Så går det om man är klassiskt skolad
Vilken låt är din bästa väns signaturmelodi?
Thank you   - <3
Hur skulle du beskriva dig själv?
Scotty doesn't know   - och inte jag heller
Hur skulle andra beskriva  dig?
She will be loved   - Fina, fina ni!
Vad tänker du på när du ser en sexig tjej/kille?
Someone like you   -  'cause you're a sexy motherfuckeeer ;)
Vad är meningen  med livet?
Heaven   - så ironiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback