Min bruuur, han är så stuuuuuur

Jag och brorsan var på bio idag och såg fem gamla filmer och en ny.
Pocahontas + Wall-e + Tarzan + Stjärnornas krig + Independence day = Avatar

De var alla där!
Gammelmor pilrot, färgad kvinna (denna gången blå) som gillar naturen möter vit man med en chef som vill gräva efter skatter. "Du tror du äger jorden som du står på!!" o.s.v.
Deras magiska träd uttalades likadant som Wall-e uttalar namnet på sin stora kärlek; EWA
Disneys version av Tarzan "Ta min haaaand, jag vill lära miiiiig diiitt liiiiiv!" STORT SVEK och det blir krig mellan blekingar och djur
Har ni sett robotarna i Stjärnornas krig?
Independence day. "The skypeople" - bara där! Och sedan det där talet "Were gonna survive!!" "Eagle 20, fox 2!"


Ni hittar säkert en massa andra filmer som jag inte har sett.
Med det sagt så var filmen skitbra.

Kommentarer
Postat av: smultris

den e grym... med 3D... då är den värstinggrym...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback