Uppdatering

Hujedamej.
Nu är jag hemma och trött. Har sovit 5 respektive 3 timmar de senaste två nätterna. Den första kvällen var jag hos Christian. Vi hade ofrivilligt lyckats matcha outfit (rufslugg, djuplila tröja, svarta kontorsbyxor och svarta skor) och då vi båda är ganska långa, ganska bleka och har samma mörkbruna hårfärg så blev det riktigt skrattretande. Vi försökte laga middag men Christians ugn bråkade så under de timmar det pågick matlagning så satt vi mest vid köksbordet och snackade skit. Vi blev avbrutna en gång av en dörrförsäljare som undrade om frugan kanske hade tele2. Hade hade väl sett Patrik 1,5 och tänkt "Nåväl, de är inte overaller men det räcker nog att man matchar i färgskala."

Sen försökte han lära mig spelet "Go" (alltså Christian) och sedan var klockan midnatt. 03:40 gick jag upp och var på jobbet 05.

Igår så fick jag oväntat sluta jobbet 4 timmar för tidigt och tänkte att nu kunde jag faktiskt GÖRA något efter jobbet innan jag åkte hem för att äta, läsa mail och däcka. Jag ringde pappa, men han hade precis vaknat. Jag ringde farmor, men hon skulle till fältöversten och sedan skulle hon förbereda inför en bjudning hon skulle ha dagen därpå. Jag ringde Hanna, men hon hade en tid hos frissan kl 1. Sen kom jag på att en bekant hade ringt dagen innan och sagt att en av hennes vänner skulle rensa ut en lägenhet på grejer och att det fanns en massa möbler som skulle kastas som jag kunde få om jag var intresserad. De skulle gå igenom allt idag (igår) 12:00. Jag ringde henne, men hon svarade inte.
Då kom jag på att jag kunde våldgästa min mammas hus och fortsätta min Wii Fit träning (asbra och asrolig - prova!) så jag började bege mig mot tunnelbanan. Ungefär då ringde min vän upp och förkunnade att de kunde hämta upp mig i Älvsjö om jag skyndade mig.

Fortsättningen kör vi lite mer kortfattat: Vi bar, valde, provade, kastade och paketerade och i slutändan hade jag en hylla och en flyttkartong med grejer som jag kunde hämta nästa dag (idag).
Sen hade pappa vaknat och vi träffades vid centralen.
Sen hade Hanna blivit klippt så vi sågs på en sushibar. Sen åkte vi hem till henne, lagade och åt mat och tittade på film tills jag nästan somnade på soffan och därför släpade mig in till sovrummet och somnade med en duns. Vaknade av larmet 04:35, var på jobbet 06.

Lugn dag på jobbet, sen hjälpte min mamma mig att åka och hämta upp min kartong ute i Solberga och sedan droppa mig och grejerna hemma i Östertälje.
Och där är vi nu!

Så nu ska jag slänga i mig något lätt, lägga mig på soffan och låtsas titta på tv (sova)

Vinkeviiink


Kommentarer
Postat av: smultris

hmm, men vart var det din käre pojkvän hade flyttat då... visst flyttade han ifrån älvsjö?

Postat av: Cicci

Shin är inte min pojkvän längre men visst, han flyttade för en dryg månad sedan från Solberga till Telefonplan men han hade inga grejer som jag behövde.

2010-01-11 @ 02:24:48
Postat av: smultris

Ok, där ser man... jag vet som vanligt ingenting... hoppas du mår bra iaf även om jag inte vet förloppet.

2010-01-11 @ 21:45:41
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Cicci

Jag mår jättebra faktiskt vilket känns skumt. Jag har inte ens fått ångest för att jag inte har ångest :P

2010-01-13 @ 11:05:08
Postat av: smultris

det är bra fan, då är det RÄTT... eller så kör du med förträngning fast det hoppas jag förstås inte ;)



<3

2010-01-13 @ 18:05:38
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Cicci

Jodu, den tanken har slagit mig med. Men vafan, då får jag väl ta smällen när den kommer och vara glad så länge jag är glad ;)

2010-01-14 @ 02:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback