Blabb om gym

Nu har jag äntligen varit på gymmet i byggnaden intill. Litet men skitbra. Dock satt jag alldeles för jävla länge på roddmaskinen, förstod jag i efterhand, för när jag klev av var jag spyfärdig och var tvungen att lägga mig på britsen ett tag.

3 saker ska jag i alla fall ta med till nästa gång:
1. Gymnastikskor - annars  går det fan inte att cykla med de där tortyr pedalerna
2. Sport-bh - hopprepet. Aj säger jag bara
3. Vattenflaska

Men det var skönt. På vägen ut stötte jag på en äldre herre från finland som just, om jag förstod det rätt, hade fyllt på med toapapper.

Här hade jag tänkt skriva en diskussion jag hade med mina kollegor om varför någon i 13 års åldern (eller någon annan heller för den delen) skulle vilja ragga på gymmet men det blev så långt och osammanhängande.
Istället får ni lite musik och ett klipp som bevisar hur coola jag och alla i min omgivning var i 12-, 13-, 14-årssåldern.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback