Johan och Annikas bröllop


Kort summering:
Bröllop i ekotemplet - Hagaparken, asgrym präst, Jugge försöker fixa ihop mig med Fredd, Jugge försöker fixa ihop mig med Stina, schtekväder, Dan the toastmaster, god mat, alkoholfria viner, Jugge försöker fixa ihop mig med sin yngste son, dans, Johan försöker fixa ihop mig med sin DNA-kusin, topless-bad, softa i gräset, myggbett, prata med ett träd, hem.


Sjukt vackert, sjukt roligt! Jag är så glad och tacksam över att jag har blivit välkomnad in i den här underbara familjen som jag faktiskt inte är släkt med på något vis över huvudtaget! Tack snälla Johan och Annika för att ni är sådana underbara människor! All lycka till ert äktenskap och hälsa Bali!




Sen har jag en tråkig nyhet och en nyhet!

  1. Någonting hände med kameran när jag tittade åt fel håll så nästan alla bilderna är borta
  2. Jag fångade brudbuketten. Visst säger seden att det betyder att man kommer bli först med att gifta sig av alla ogifta kvinnor på bröllopet? Well, Susie och Janne gifter sig om 1 ½ månad.
    Någon villig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback