ÅH!

Är i min kära moders lägenhet på hennes dator och jag hittade lite bilder från min inflyttning :D
Inte många, inte särskilt snygga och inga på mig MEN ändock ett stycke historia så de får komma upp på bloggen.

(Jag kanske ompublicerar dem när jag kommer hem och fått göra en rejäl retusch)



Min salsapartner Christian



Christians granne och nära vän Peter



Utsikten från min balkong



Mormor & morfar som gav mig en kaffebryggare och inte en eller två utan tre paket kaffe i inflyttningspresent. Vill de bli bjudna på fika tro?



Min gulliga granne som kom med ett ljus och min mammas man Magnus. I bakgrunden ser vi min rygg och min pappas byxor.



Min f.d. pojkvän och nuvarande vän Shin och den blåa grannen igen.













FINA FINA människor :D
Har jag sagt att mitt kontrakt blivit förlängt förresten? Jag är väldigt glad över att jag får bo kvar där en sommar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback