Ta igen

Men nu får ni väl GE er!
Hur ska jag veta att så många läser min blogg om ni aldrig kommenterar? Då blir det ju så att jag bara skriver för mig själv det jag vill har lust att läsa.
Nu får man höra från en massa olika håll kommenterarer som "Va? Har du börjat på yoga? Det har du inte skrivit i din blogg! Du måste ju skriva vad som händer så jag håller mig uppdaterad" (nej, inte bara av dig Christian, även om jag tog dig som exempel just den här gången)

Jaha, det är så man bloggar? Jag har inte riktigt fattat det där med att skriva för andras skull, antagligen för att jag är en egocentrisk människa. Eller så är det för att jag tror att jag kommer känna mig som en total idiot om jag sitter och skriver som att jag har en publik på hundra pers och så är det bara de som kommenterar som faktiskt läser d.v.s. Smultris och ibland Alex.

Men ok, vad har jag inte berättat i bloggen?
Tja... jag fyllde 20 i måndags. Det var sjukt lyckat på alla sätt och vis. Alltid kul att blanda vänner man känner på olika sätt och umgås med i olika sammanhang och se hur jävla bra de verkar klaffa med varandra. Som Calle brukar säga: "Min älskares älskare är min vän."

Jag har börjat på yoga ja, för ca en månad sen. Kundaliniyoga, även kallad hushållsyoga eller medicinsk yoga.
Passar mig alldeles utmärkt. Nu kan jag nudda tårna... på vänster ben.

Jag har börjat få en vänskapsrelation med mitt ex, det känns kul och rätt otippat. Samtidigt så är det ju så att när man inte har sex med människan så har man inget det som väger upp de här negativa egenskaperna och beteendena. Men det är ju precis så det ska vara, folk ska ha brister. Det handlar bara om att jag ska se vilka brister jag kan leva med, vilka jag inte kan leva med och vilka jag kan ha överseende med så länge jag slipper stöta på dem 24/7. Sen har en massa fina egenskaper också som väger upp så jag ska genast sluta klaga.

Jag vet inte om jag har sagt att jag börjat jobba på förskola men det gjorde jag redan i våras.

Nej nu kommer jag inte på något mer. I morse hade jag feber och yrsel så jag är hemma idag. Känns  mycket bättre nu. Så har ser årets första snö ut från mitt fönster (tagen med mobilkameran så ingen fotoanalys nu).



Kommentarer
Postat av: Fredric

OK, hört att Power Yoga är bra... Känns spännande att slappna av jävligt snabbt och effektivt... ungefär som powernap... Är vi väl stressade nowdays?



Kram

Fredric

Postat av: smultris

fredric, nu får du fan kommentera hos mig också... rättvisa ju :P



cicci, jag har kvar din present här hemma, inslagen och fin... du behöver den nu ju... när ska vi ses?

2010-11-04 @ 21:36:29
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback