WOHOO!

Jag har just fått en värd (host) på CouchSurfing under helgen jag är i London i november. Så jävla spännande!
Alla verkar så sköna  på den där sidan. Till en början gick jag in med opersonliga meddelanden där jag förklarade att jag inte kommer att ta upp så mycket av deras tid, jag märks knappt och kräver ingen underhållning - och de blev jätteupprörda! De undrade varför jag soffsurfade om jag inte ville spendera tid med mina värdar.
Det är klart jag vill umgås med mina värdar - har ni verkligen tid och ork med mig? Jag har inte den bästa engelskan så det kommer bli många "Que?".
Jamen det är KLART vi har tid och ork - vad trodde du den här sidan var till för egentligen?
... jag trodde det var mer vi-är-snälla-människor-som-offrar-oss-för-att-få-bättre-karma.
Knappast! Här handlar det om utbyte och nya erfarenheter.
Fan vad glad jag blir! Klart jag vill umgås och utbyta erfarenheter och annat sånt fint.
Jamen kom då! Det är bra att du kan yoga för jag är rätt spänd så du får jättegärna lära mig några övningar.
Lätt. Hörs via skype?
Absolut. Hörs närmare om detaljerna.
Gud vad spännande!
Eller hur ;) Välkommen till den underliga och fantastiska världen av soffsurfare!

Kommentarer
Postat av: smultris

vaaaa??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback