Hon vill men hon kan inte sova

Jag har fått klagomål från en massa olika håll nu att jag uppdaterar dåligt.
Detta är väl är bra tillfälle. Ligger sömnlös trots att jag är så trött att det rinner ur ögonen på mig. Det är så, slopar jag det som är viktigt går jag omkring med en konstant oro i kroppen som inte försvinner förrns jag ordnat det. Herre min gös, varför måste allting vara så jävla komplext? När jag känner mig trött i kroppen, varför kan då inte lösningen vara en varm kopp te och en god natts sömn som för vanliga dödliga?

Mon dieu, ja jag tycker faktiskt lite synd om mig själv just nu. Det går också över.

Så jag ska alltså sätta mig nu och skriva en massa saker som jag inte vill skriva. Kommer att vara tok-trött imorgon då det dessutom är extra lång jobbdag men det får gå.

Det brukar jämna ut sig i slutändan.


Kommentarer
Postat av: smultris

yeapp, uppdatera mera, skriv lite om varje dag så jag vet vad som händer i ditt liv...



puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback