Trolles trafikradio - NOSTALGI!

Vargen blev så arg så att han grät. Sedan drog han ett par varv runt Bror Duktigs fina hus och sen skrek han:
- Öppna din dörr så att jag kommer in!!
- Hehe, ja det kan du ju inbilla dig, Slemhink!
och då må du tro att vargen blev ännu argare. Dels för att Bror Duktig inte rimmade ordentligt som han skulle men också förstås för att han blev kallad för "Slemhink".
- Då blåser jag sönder ditt lilla kryp-in!
Och vargen han blåste *puuuuh* och blåste *puuuuuh!* men inget hände för huset var ju så välbyggt! Tillslut fick vargen hosta och la av. Men så fick vargen en ljus idé! Han hittade ett gammalt fårskinn som han drog över sig och låtsades att han var ett litet lamm istället.
- Hallå! Det är inte jag längre. Jag är ett litet lamm som inte har nån mamma. Öppna din dörr så att jag kommer in!
- Näää! Oss lurar du inte med malätna skinn!
- Nåja... det rimmar ju hyfsat iallafall



Haha, så jävla braaa!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback