Lägenhetsannons

Håller för närvarande på att leta bostad (2:a hand) nu när jag ändå bara är hemma sjuk.
Hittade en annons som såg kort men intressant ut där uthyraren specifikt bad om kontakt via sms istället för telefonsamtal/mail. Denna var konversationen som följde:



Jag: Hej Tobias! Såg din väldigt koncisa annons. Vad sägs om att dra en fika i veckan så jag får veta mer?
Mvh den rökfria, djurfria, sjungande barnskötaren Cecilia

Tobias: Vad var det för annons?

Jag: Lägenhet. Blocket

Tobias: Ja, just det. Ja kanske det :) om någon inte tagit den redan men då vill jag gärna fika i alla fall

Jag: Haha kul kille. Jag ska på en annan visning nu och beroende på hur den går så hör jag av mig.

Tobias: Du menar att du inte vill fika då? Ok

Jag: Nog för att jag är social men jag är först och främst på jakt efter ett boende :)

Tobias: Ok lycka till :)




Jag säger då det.


Kommentarer
Postat av: Alex

Han ville ligga. Det vill alla killar.

Postat av: smultris

underbart... "om någon inte tagit den redan men då vill jag gärna fika i alla fall"



ehmmm, borde han inte veta om hans egen lägenhet är uthyrd...



udda kille :D

2012-03-19 @ 13:31:07
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Cicci

:P Vi är alla unika

2012-04-17 @ 21:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback