Tjubaluuu

Fan vad fina vi var, ni fattar inte vad ni missade!

image221
På första krogen kom jag in utan problem. Satt och snackade med Maria, Mumsbiten och två grabs jag inte träffat förut då en amatörRomeo uppenbarar sig.

"Heeeej Dracula!"
"Hallåå"
"Fan vilken nice utstyrsel!"
"Tack du. Var är din?"

"Haha nejfan.. jag kör på skjorta än så länge."
och vidare

Han försöker sen beställa en öl och blir tillfrågad om leg. Självklart visar han sig vara 20 och bartendern hävdar envist att det är 21årsgräns så han åker ut med huvudet först. Sen bjuder bartendern mig på en påtår äppelmust medan vi pratar om hur jobbigt det är med minderåriga i baren. Rätt roligt:P

Gick vidare när de stängde. Hittade en brud på vägen som inte tyckte om sitt hår, men Marias huggtänder. På Medusa bet jag faktiskt en människa som tiggde om det. Jag hade väntat mig reaktionen "AJ!" efter en sån djup grej (biter jag så biter jag och då är det inte lite) men det blev "Fan vad du är bra på det där! You can bite me anytime, anywhere!"
Hrmmm. Tack, nejtack

Jamen det var trevligt. Skitkul att träffa Maria igen som sedan skjutsade mig till dörren. Det får vi göra om hjärtat. Tjubalu!



image228

Kommentarer
Postat av: smultris

den absolut hetaste draculan jag sett nån gång... baby :)

Postat av: Daemon

Wanna suck my................ blood? ;D

2007-11-01 @ 13:17:40
Postat av: Isak

Dracula blev nog lite mörkrädd nu tror jag;D. diggar dig som vampyr skarpt;).

2007-11-01 @ 14:19:59
Postat av: Sallad

*fräser och visar huggtäderna*

2007-11-01 @ 14:46:34
Postat av: smultris

men, du är min sorgsen och du suger bara på...ehhh... mig?

Och Daemon du är oxå min så du suger oxå bara på... mig fan

kolla jag äger liksom alla ju ;)

2007-11-01 @ 16:58:59
URL: http://www.smultris.se
Postat av: sallad

Men vi vet ju vilken poet som är den riktiga vampyren. *klappar ärret på vänster handled*
DAMN YOU M.B! YOU WILL SUFFER LIKE I HAVE SUFFERED!!
Du har dragit skam över vårat vackra släktnamn. MÅÅÅÅÅ du brinna i de eviga eldarna!!!!!!!

2007-11-01 @ 23:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback