Lämna inga bullaaaaar på Glenn!

Jonas tog hand om Carlsson medan jag var och handlade. Tydligen stortjöt hon hela tiden, men har inga problem alls nu när han har gått till jobbet *flin*

Nu har vi varit ute och joggat (puh! Jag får låna henne oftare, jag kommer bli superslimmad) och jag behöver tydligen ett lexikon.

1# Hur gammal är hon exakt?
2# Vilka raser är hon mer än collie?


... det var nog det jag inte kunde svara på. Herregud, hundtricket x5, fan vad sociala alla blir när man har jycke. Fast det är många här i innerstan som har små tuffsiga hundar som når mig till anklarna på sin höjd och deras ägare blänger som satan. Vältränade killar mellan 25 - 45 tycker däremot hon är jätteball. Hmm.. inte så dum målgrupp ;)


Calle har förresten hittat en favoritplats. Det lilla utrymmet mellan brorsans säng och bokhyllan vilket verkligen inte är någon balsal. Intressant val när hon har en 6½:a till sitt förfogande med massa mjuka sänga och även en godhörna med sovsäck och kuddar (som jag trodde skulle uppskattas men tji fick jag). Hon kanske är Buddhist?
Hon höll på att bita sönder brorsans bollar (Nej, riktiga bollar som man spelar fotboll och basket med) så jag köpte ett tuggben åt henne istället. Det gick hem. Nu ska jag luncha


image563


Kommentarer
Postat av: smultris

ohh vilka vackra bilder, skitfina... du är duktig på djurfotografi fan.

Kalle är 75% collie, 12.5 schäffer och 12.5 golden.

Japp, hon behöver klippa klorna, men chrille hade klippt rep, fan återkommer sen

2008-02-09 @ 16:21:24
Postat av: cicci

Tycker du? Fan vad glad jag blir! :D Synd att jag tycker det är så jävla tråkigt bara. Att fota djur man inte känner menar jag, familjemedlemmar kan man inte få för många bilder på.

Hur gammal är hon då? Hälsa AA

2008-02-09 @ 16:25:55
Postat av: smultris

hon är 1 år och 6 månader :)

Postat av: Anonym

seriöst C.O. yuck för det hundtricket=D.Vovven var cool dock.

2008-02-12 @ 08:02:31
Postat av: mumin

nähe, kom inte mitt namn med? det sög ju rätt hårt.

2008-02-13 @ 09:01:56
Postat av: cicci

Det finns inte så många andra som kallar mig för C.O. så det är lugnt mumin

2008-02-13 @ 10:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback