20årsfest med Randigt-Är-Vipgänget

Gud vad jag älskar dessa människor.

Fridolf
- min älskade och ständigt otrogna fru (har numera pojkvän)
J2 - den dansande, sjungande julgranen
Robin - som alltid hittar någon stackars nykomlig som inte hört sagan om hur Bosse mötte Robin, Rasmus och Callkurt
Sandra - med sin aldrig sinande energi blandar hon humor, porr och livlig fantasi och bakar ihop det till något härligt skruvat som bara denhär typen av männsikor inte bara uppmuntrar utan dessutom hakar på och utvecklar.
Denna gång hade t.ex. Fridolf (födelsedagsbarnet) införskaffat sugrör som jag ungefär en meter långa. I sluttampen satt jag, Sandra, Callkurt och Rasmus fast i en oändlig härva av sugrörstrassel som vi skapat genom att trycka in dom i varandra och trä i knapphål, runt skärp, midjor, bh:ar - you name it. Bildbevis kommer väl om några veckor om jag känner det här gänget rätt.

Vodkamelon var införskaffad så den smög vi på eftersom att det är tradition.


Callkurt är så härlig. Han och Jeppe är de grabbar som man tar med i sånnahär officiella ta-med-dig-en-partner-sammanhang. Typ på bio, på teater, mindre släktmiddagar...
Precis på samma sätt använder Fredd (bilden) mig med tanke på att han har tre bröder, två ingifta bröder och alla har flickvänner. Hela tiden jämnt antal så jag är stand-in ;). Väldigt, väldigt roligt. Hans morföräldrar undrade hur vårt förhållande skulle klara sig när han åkte till Skotland i en månad som professionell caddie *skratt*


Nu sitter jag här i en stor vit t-shirt med trycket "Alviks måleri" och väntar på att mitt te ska plinga. Skönt att det blev en relativt tidig kväll ikväll. Det är faktiskt rätt trevligt att bara umgås med mig.

Kommentarer
Postat av: smultris

så jääääkla cool bild :D

Postat av: cicci

Haha ja de där killarna vet hur man spelar guitarhero ;)
Jag kan tyvärr inte ta åt mig äran för bilden

2008-06-01 @ 13:10:45
Postat av: affe

sorry jag bara försvann, datorn hängde sig :(

älskar dig

2008-06-03 @ 01:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback