Skrevs igår men men

Jag ska skaffa mig en pojkvän som pluggar på Axelssons.

"Älskling, vi måste öva på att massera handväsk-muskeln igen. Ställer du upp?"
"Jaja, jag kan väl offra mig då eftersom att du tjatar!"


Haha, löööwely. Hanna gav mig i 18årspresent en helkroppsmassage på Axelssons och killen som masserade mig var bäst av alla. How do I know? Jo, de andra pratade en jävla massa med sin.. kund (?). Han var underbart tyst. Jag glömde nästan bort att han var där så jag blev lite skraj när han helt plötsligt sa att jag skulle vända mig på rygg. Jag tycker det är coolt att en 89'a kan knäppa upp bh'ar och massera skinkhalvor på 90'or utan några som helst problem. Kolungt. Jag är så sjukt imponerad.


Idag har jag varit på yoga och sen gick jag och några av tjejerna (faktiskt) till kyrkan. Jag har dålig erfarenhet av mässor. Det brukar vara någon nötig gubbe som ointresserat läser upp guds ord och publiken brukar bestå av 5 tanter och en emo som blundar mot taket och ser fromma ut. Den här kyrkan var KNÖKFULL med folk i alla åldrar och färger och den första som ställde sig upp och talade (efter en dam som hälsade alla välkomna) var matmissbrukare.
Sen var det en underbar pianist och en tjej som sjöng falskt och sen skulle prästen säga något.

Äh, jag var helt tagen faktiskt. Hon var så jävla bra bara. Sen klämde hon på lite ömma punker också så jag började gråta. Men jag var i alla fall inte den enda.

Sen skulle jag sjunga. Gick finfint. De är så härliga oambitiösa så man känner sig väldigt bra ;)
Ska ringa Sam (körledaren) idag. Don't know why, men förhoppningsvis har det med min  sångröst att göra och inget annat.

Tessie kommer snart. Ska kanske klä på mig.







Musik

Kommentarer
Postat av: smultris

min 85:a e grym på att knäppa upp bh:ar och massera... jag har lärt honom allt jag kan ;)



För övrigt så kan jag förstå den känslan du fick i kyrkan... det kan verkligen vara magiskt... jag såg peter jöback på 30 cm avstånd i tymba kyrka när jag var lika gammal som dig och han sjöng jesus christ superstar... det var magi det ;)



PUSS och hälsa tessie och ha en bra kväll ;)

Postat av: Cicci

Jamen det var ju inte det som var poängen. Jag menar att en del 89:or kanske skulle bli en smula darrhänta/darrröstade/ryckiga/svävande/spända (på i speciella kroppsdelar) men icke icke. Han har helt enkelt valt helt rätt yrke

2008-10-28 @ 10:28:35
Postat av: smultris

sorry, jag försökte bara skoja.

2008-10-28 @ 11:13:46
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Cicci

Ja? :P Det fattade jag med

2008-10-28 @ 11:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback