Tre teaterapor och ett mumintroll


"Modern teater är så jävla överdramatisk! Man har en tom scen som man lägger en liten kub på som sedan föreställer VÄRLDEN och sen kommer någon jeppe, utklädd till döden, och lägger sig på den där kuben också tycker alla det är skitbra"

Haha, Staffan är så j*fla skön! Har du träffat Staffan? Jag har känner Staffan, känner inte du Staffan? Du vill känna Staffan, jag kan presentera honom för dig.




Igår hade jag och Staffan vår traditionella månadsfika där vi pratar om oss själva och inte lyssnar på varandra. Och citerar Eddie Izzard.



Jag sitter nu och försöker hitta adresser till släktingar på eniro och hitta.se. Det är nästan omöjligt så det kommer sluta med att jag ringer min stackars pappa också får han fixa helt enkelt.

Jag är trött. Mumin ligger på sängen och läser. Egentligen vill jag gå och lägga mig men jag borde göra något aktivt. Regn-promenad? Men jag måste skicka inbjudningarna också. BAH. Humbug. Nu ringer jag pappa.


Hela låten eller själva humorn

välj själv

Kommentarer
Postat av: smultris

ja, tack



är mumin där alltså?



jag ska fota min pojk vid vattnet med gitarren, kanske ikväll om jag orkar... han gör bara som jag säger, han är en bra pojk han.

Postat av: Cicci

Mumin har varit här sen i fredags. Jag vet inte riktigt när han åker faktiskt :P men det spelar ingen större roll. Jag sover väldigt bra när han är här

2008-10-06 @ 10:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback