Hurra, hurra, hurraaaa!

Hurra!
Jag blev precis klar med kontrastbilden till min första i tema Volym (utställning på Dieselverkstaden, återkommer med datum

Hurra!!
Min pojkvän kom hem från Göteborg igår. Det är nästan pinsamt hur mycket jag har saknat honom

HURRAAA!!!
Pratade med Stina igår (Fredds mamma) som absolut inte hade något emot att ha en gemensam studentmottagning! Annars hade jag antingen ruinerat min pappa eller fått klara mig utan. Tack Stina, Jugge och Fred-o!



Mina bidrag till Volymutställningen

                  


Nu är jag hungrig som fan men hinner nog inte äta innan jag ska till min husläkare. Eller han som är stand-in för den husläkare jag hade istället för den jag skulle ha haft. Lite rörigt, men det går!
Sen ska jag skynda hem och hämta grejor innan jag skyndar till posten och sen är det nog dags att möta Ruzban och Marcus över varsin fika på café 60 (om någon annan är i närheten mellan 16-17 så är denne givetvis hjärtligt välkommen att förena sig till trion)
Kanske, kanske åker jag hem till Bambi och sover där, vi får la se.

Läser just nu en bok om "tankeläsning" d.v.s. hur man kan se på människors kroppsspråk hur de mår och på vilket sätt de tänker. Längre fram i boken kanske det blir ännu tydligare vad de faktiskt tänker på också men redan nu kan man lägga ihop 1 + 1.

Har redan insett en anledning till varför t.ex. pappa och jag ofta börjar övertyga varandra om att den andre har missat poängen även då vi råkar ha samma poäng. Han tänker i ljud och jag tänker i bilder.

Tänk att små, små saker kan göra så stor skillnad.
Tjipp och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback