Om att skjuta upp saker & ting

Datorn.
Den gick sönder december men ändå väntade jag till nu i mars innan jag ringde support
Anledningen var att jag antog att jag antagligen skulle vara tvungen att åka in med apparaten och mitt i flytt, plåtningar och övrigt liv så var det ingenting jag orkade med just då.

Sen när jag väl ringde support fick jag prata med en jättetrevlig kille som guidade mig egenom en enkel process och sedan var datorn som ny.


Utslagen.
Ni som känner mig vet att jag kan få riktigt otäcka utslag på kinden och näsroten. De har nu långsamt spridit sig till nästippen, runt munnen, höger ögonbryn, andra kinden, tre stora fläckar ver halsen och i armvecken.
Jag har blivit undersökt på hudklinik och fått svaret att jag är "helt frisk" och har därför dragit mig för att ta kontakt med min husläkare, få en tid om en massa månader, komma, få sitta i k, bli tittat på och få remiss, vänta i några månader till och sedan komma tillbaka till hudkliniken där de säger att jag är "helt frisk"

Efter lite tjat från min mormor (!) så ringde jag i alla fall dit idag.. och fick en akuttid senare i eftermiddag.




Jag älskar att ha fel


Musik

Kommentarer
Postat av: smultris

hur gick det hos läkaren då?????????

Postat av: Cicci

Fått ny kräm och ny tid om två veckor

2009-04-04 @ 12:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback