Frosta av frysen?



Det är istid i min frys.

Allting är täckt med ett lager av snö och trots att jag dragit ner till ettan så är allt fortfarande lika vitt. Är det nu jag ska frosta av frysen? Vet inte riktigt hur man gör (hemma hade vi frostfri frys) men jag har öppnat dörren och ställt en massa hinkar och lådor under för vatnet att rinna ner i. Jag kanske ska stänga av frysen också...


Nu har jag inte photoshop igen. Hur överlever de som inte har programmet?
Jag får alltid samma sorgsna känsla i hjärtat när jag inte kan retuschera mina bilder, snacka om addict.



Kommentarer
Postat av: smultris

frysar är vidriga... ja stäng av den sötnos :D



det går fortare om du ställer en eller två kastruller med hett vatten i också :D



Jag har cs4, du ska få som sagt...

Postat av: Cicci

Tack Morsan, du är min hjälte ;)

2009-10-04 @ 15:08:05
Postat av: smultris

aj nåw :D

2009-10-05 @ 11:02:11
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback