Mjao mjao, must i mitt hus...

Idag är jag hemma sjuk. Jag hade verkligen velat följa med Lovisa när hon sökte in till AF idag men ja...
Jag pratade med Mofasa igår och han sa det att om jag kommer trots att jag är sjuk så kommer jag bara ge henne dåligt samvete. Sann martyranda som jag själv fått utstå massvis från släktingar särskilt.

Det är så schysst att man kan få stöd även när det gäller de här små vardagliga bitarna i livet. Det känns som om att ifall man får dem att fungera så blir saker heller aldrig så stora.

Jag känner mig i alla fall bättre och jag tror inte jag har någon feber längre så förhoppningsvis så kan jag jobba imorgon. Det vore kanoners eftersom att jag varit dålig på att boka pass och därmed har väldigt lite att röra mig med den här månaden. Samtidigt, det fixar sig. Jag fixar det. Det handlar mest om att göra det bästa av de förutsättningar man har.

Nu ska jag sätta på en hjärndöd och underhållande film tror jag.

Puss och kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback