Världen är liten

Jag var ute med Einstein och hennes brudar igår.
En av hennes närmaste, Bella, och jag satt nästan hela kvällen och pratade massor om allt och inget och poesi.

Det visade sig att hennes storasyster, Alexandra, ska upp och tävla i SM nu snart. Alexandra (efternamn som jag inte minns precis just nu), tänkte jag, varför känner jag igen det namnet?

Det visade sig att det var den Alexandra som hamnat mellan i Johan - Johan dramat där mitt ex agerade 2"medlare" mellan alla berörda parter. Wretman, Nordgren, Ulf, Alex, Lennart Bong, Evy, hon som vann på Rabarber för några år sedan med "String" (namnet försvann precis) och en massa andra galna poeter visste hon vilka de var. Tydligen har vi varit på både Biljardpalatset, Southside och Rabarber samtidigt utan att stöta in i varandra. Dock var hon inte med den gången då jag tävlade på Rabarber för det hävdade hon bestämt att hon inte skulle ha kommit ihåg.


Sedan visade det sig att vakten på det sista haket vi var på brukar hänga med "vårt" gäng på medeltidsveckan. Jag tror t.o.m. att han har ett förhållande med Mumsbiten.


Väldigt, väldigt roligt. Världen är liten.

Kommentarer
Postat av: smultris

ja världen är så sjukt sjukt liten att man fascineras ibland, näe.. ofta...



hur mår du?

jag mår ok.



jag fryser... och blir tjockare för var dag som går men jag mår ok, och nej jag är inte på smällen jag råkar bara göda min arma kropp med hembakat.



KRAM

Postat av: Cicci

Bara du säger till när jag blir gudmor så ;)

2010-03-08 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback